Over and over

Bring it on!
Känner mig stark idag, trots att jag träffat J och att det alltid är lite... svårt (obs, inte Jenny).
Skjut mig?
Jag kommer alltid tillbaka till samma punkt. Ruta ett. Vad jag vet går hon vidare, för sitt eget bästa.
Jag kan inte hjälpa att jag vill vara nära.

Jag är störd.
Sådana som jag ska inte älska.
Eller bli älskade för den delen.
Alla inblandade kommer lika snabbt ut som de kom in fast med större sår än efter tortyr.
Kanske kunde man bara låta bli? Inse att man ska vara ensam helt enkelt. För allas bästa.

Jag har bokat tid nu. Dels 1april till UV.
Och dels till den 16mars. Då skapas mitt minne.

Jag är positiv idag. Misstolka mig inte. Det är en ljus dag.
Och snart är det vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0