Straight to video

Idag har varit en bättre dag. Faktiskt.
Även om jag är förbannat trött och förmodligen kåtare än på månader.
(Får man skriva så, tänker ni, och ja. Det får man faktiskt. För det här är min blogg, och här får man vara hur kåt man vill)
Lite vilt sex hade faktiskt inte varit fel alls. Känner jag. Nu.

Kanske är det en ny början, det här. Eller det avslut vi aldrig fick. Personligen hoppas jag på en nystart.
Men för tillfället har jag, ursäkta mig så hemskt mycket, svårt att koncentrera mig på mycket annat än mitt lilla fysiska omnämnda problem ovan.

All the problems
Make me wanna go
Like a bad girl
Straight to video

Little darling
Welcome to the show
You're a failure
Played in stereo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0