Aldrig mer

Jag sörjer det som varit. Det kommer jag alltid göra.
Tyvärr ger du mig ingen återvändo, ingen möjlighet att ge allt jag har till dig, som jag önskar att jag en gång visat när jag hade chansen. Men den tiden är förbi. Det finns inga nya chanser. Och jag har insett nu att jag måste gå vidare om jag ska klara mig ur detta överhuvudtaget, helskinnad är jag inte i vilket fall.

Det förflutna kommer aldrig att återvända.

Dock ser jag ljust på det. Solen skiner idag, och nya dörrar har öppnats som får mig att blicka framåt. Jag är lycklig över detta nya. Mer än jag trodde att jag kunde bli. Den som klivit in i mitt liv nu, har funnits här i 3 år, jag har bara inte kunnat släppa taget och se vad jag har kunnat vinna. Du betyder mer än jag vågat hoppas på, och jag tror på detta.<3

Jag sörjer, men jag är lycklig. Tyvärr blir jag aldrig lycklig med dig igen. Och jag är ledsen för det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaj!

Vissa saker behöver man inte berätta...

2009-02-08 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0