Antagningsprövning

Yes, ni såg rätt tjejer och killar. Jag satsar stenhårt nu, har anmält mig till att få göra ett behörighetstest via internet för att sedan (om jag anses lämplig) komma till ett av pliktverketskontor och göra en antagningsprövning, som det så vackert heter för oss av det kvinnliga könet. Antagningsprövningen är motsvarigheten till mönstring som killarna gör för att bli antagna till lumpen, men det vore inte politiskt korrekt att kalla det mönstring när tjejerna genomför samma tester som killarna^^
Eller som Teo sa; "Antagningsprövning.... det låter lite spetsduk sådär" ^^

Så det blir hårdträning för min del (för det är ju ingenting jag sysslar med redan under de 4 träningspass jag kör varje vecka), styrketräning och kondition med betoning på explosivstyrka för testen till "mönstringen" och uthållighet om man blir inkallad. Jag längtar.

Ikväll blir det privat filmvisning hos den byxlösefilosofen för min del^^ Även det ser jag fram emot <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0