Ain't no sunshine when she's gone...

Jag är så jävla trött. 
Ärligt talat skulle jag utan problem kunna ligga hemma och bara sova ett par veckor nu känns det som.


Trött på människor som inte hör av sig.
Trött på att inte veta vad jag känner.
Trött på att inte känna någonting alls.

Trött på likgiltigheten som fyller min kropp, mer och mer för var dag som går.
Flyter ut i mina vener, följer blodet till mitt hjärta som delvis redan frusit till klaraste, renaste is.


Jag har inte längre någon ork att bry mig om mig själv. Jag bryr mig inte ifall mitt hjärta slutar slå.

Det enda jag bryr mig om (det enda jag har ork att bry mig om) är att mina älskade, mest underbara mår bra, andas, lever och är lyckliga. Hade det inte varit för dem, hade jag inte stått här nu.

Tack.

Kommentarer
Postat av: Teo

Att säga att jag mår bra vore att ljuga, men det är inte på grund av dig jag mår dåligt. Det ska du veta <3 Du är ett väldigt stort ljus för mig just nu, och jag vill vara ett likadant ljus för dig för att inte förlora dig. Jag, som andra, finns här för dig och kommer alltid finnas för dig <3 Du är bäst Johanna :)

2008-08-02 @ 12:36:31
Postat av: Erika

Allt du inte orkar just nu, det kan jag orka åt dig. Du orkar för oss andra och då orkar vi för dig. Tänker på dig snuttan. Love <3

2008-08-04 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0