Vårvärme

Trött i kroppen men så jävla glad!

Idag blev det ett 40min "alpinpass" på löpbandet ( man jobbar i intervaller) och sedan styrketräning för rygg, axlar/nacke, bara axlar och bröst. Jag har ökat motstånden ett hack på allt nu, ganska stolt^^

Får börja med mina allergitabletter igen nu, kliade i ögonen när jag var utomhus innan och jag nyser hela tiden. Pollensäsongen har verkligen satt igång nu de senaste dagarna.
Men det är vårvärme i luften i Helsingborg idag! Så jäkla underbart!

Jag är spralligt vårförälskad i den vackra människan vid min sida, och småfågelsång och värme bättrar på känslan ytterligare! Det finns inget härligare än att ha sin käraste i skolan har jag upptäckt, bara en sådan sak som att kunna hålla handen ofta är så fint ^^

Nu måste jag nog ta en kvällsfika också, när man tränar mycket äter man mycket, tro mig^^




Kommentarer
Postat av: niki

Haha, helt klart. Bra sagt..
Ja men som du ser så lyckas jag ändå, har man bra smak så har man.
Kul att du kommenterade..

2008-04-02 @ 20:16:26
URL: http://blogg.modul8.net
Postat av: Hemlis? :P

Handsvett = Kärlek!

2008-04-04 @ 15:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0