Till Teo

För att du alltid ställer upp och finns där.

För att du river alla mina motstånd och murar.

För att du gör mina dagar ljusare och mina nätter rofyllda.

För att du fyller mitt liv med musik och harmoni.

För att du är så fantastiskt snäll och underbart dum.

För att du får mig att skratta trots att livet känns hårdare än vanligt.

För att du fångade mig när jag föll, igen.

För att du ger mig en mening.

För att du plockar av mig masken och låter mig vara jag.

För att jag älskar dig.

Och du..... Det är inte mig det är fel på.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till Johanna
För att du är den enda jag kan förstå, trots att det är mitt största intresse att förstå människor.

Kram på dig älskling

2008-04-05 @ 02:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0