Nytta

Idag har jag gjort lite nytta och pluggat.
Hade bara en morgonlektion idag, på grund av diverse olika anledningar, så jag mutade mor min att ringa och sjukanmäla mig.

Gick ut innan frukost, kom tillbaka och åt frukost, gick och körde 60min på crosstrainern på gymmet, tillbaka, åt lite grann, satte igång och pluggade och sedan iväg ut till Ikea.


Väl ute på Ikea började jag känna mig konstig.
Illamående och yrsel smög sig på, och jag mådde plötsligt inte alls bra.
Då insåg jag att med den träning jag genomfört under dagen har jag gjort av med mer kalorier än jag äter på ungefär 1.5 dag i vanliga fall.... jag brukar inte träna dubbla pass.
Så det var bara att gå in i kafeterian och köpa sig en grov smörgås med köttbullar och sedan shoppa vidare^^

Fick inhandlat ett skåp att sätta på väggen för laptoppen^^ rött i metall, otroligt snyggt.
Glas, en vas, massor av lågenergi glödlampor och diversa andra småprylar som jag kommer att behöva inför flytten hemifrån. Dessutom fyndade mamma och Tony ett vardagsrumsbord, så nu får jag inte bara 9000 kronors bäddsoffan, utan även deras nuvarande vardagsrumsbord:P Dem är helt galna.... Men jag är glad^^

Och förresten.
Jag får nycklarna i nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej! Tack så hemskt mycket! :o) Receptet finns här:

http://www.nlife.se/2006/02/bovetefrallor.html

2008-04-29 @ 20:00:40
URL: http://www.halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0