Nu kan du få mig så lätt

Benen värker efter diverse motionsformer idag^^
Var ute imorse innan frukost och alternerade mellan jogging och gång, det blev en lång runda nu ikväll ner om hamnen och i eftermiddags efter skolan hade jag besök av Teo^^

Det är vår idag, om än lite kyligt nu ikväll. Jag är underbart glad.
Kunde inte låta bli att sätta igång lite Håkan när jag kom hem. Håkan är vår<3

Har även hunnit med Rolf's jäkla bildanalys/jämförelse uppgift nu. Äntligen.
Det var inte så krångligt som jag trodde, men fy fan vad jag har ordbajsat på det pappret alltså. Bara flum, flum, flum, så ska det säkert gå vägen^^

Jag är rastlös men ändå trött i kroppen^^ Det blir så om våren



image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0