Glaskupan

Jag skiver ett slutarbete i psykologi B om boken Glaskupan, samtidigt som jag lyssnar på "Vargarnas revanch"... Haha, snacka om passande. Hade man inte psykiskabesvär innan så fick man det, ungefär;P

Var ute imorse eftersom jag vaknade tidigt, blir träning med Ylva i eftermiddag.

Igårkväll var jag på konserthuset och tittade på Vocal six (Teo och hans kör, Dunkers drängar hade ett sammarbete med dem), och det var så bra! Fast jag hade gärna sett mer av Pojkarna från Dunkers Drängar, en låt är ju ingenting!
Kvällen avslutades med en promenad upp till söder med Joelle och en djup diskussion om kärleken och livet.
Vi gick in om Bogarts och skulle handla godis. Vem möter jag där om inte mitt ex, Jeanette... Ja, hon såg ju inte mig, som tur är. Vi slutade inte speciellt lyckligt, hon och jag.
Sprang dessutom på Anna, min deppressiva föredetta bästa kompis och hennes pojkvän vid SF...
Håller måhända mitt förflutna på att hinna ikapp mig?
Lustigt var det iaf, inom 15min träffade jag 2 personer som betytt mycket för mig förut, som jag inte sett överhuvudtaget på nästan 2 år...

Tack Teo för i fredags, igår och alla andra dagar jag får med dig, du gör mig lycklig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0